god morgon!

usch vad jag e trött..
somna kanske 2 och gick upp 5.
ibland hatar jag verkligen att vara jag för det e så jobbigt att jämt gå runt och vara rädd för att det ska börja åska.
vet att det e omoget osv. men vafan. jag är faktiskt livrädd när det kommer till det.
Inatt så sa dom på smhi att det skulle regna och åska i väsby inatt och då tror ju jag dom såklart, så jag sov med mamma inatt! HAHA!
men tror ni det började åska? nepp.
och det har dom sagt nu i några dagar.

jaja back to now.
Är med mamma på jobbet idag så kom hit 6 i morse.. haha e ASTRÖTT!
menmen, sitter vid datan och har ingenting att göra. det snackar jag om göött...

Lillasyster, 1år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0