bara för att..

Jaa... jag var tvungen att blogga haha!
Har nästan precis ätit middag och sitter just nu i köket medans resten sitter ute och pratar. men ska strax dra ut.

Bussresan ner gick jätte bra. fick sitta breve en kille som snackade engelska, men som var så sjuukt snygg. HAA det var så man satt och sneglade på honom höhö.. och mitt i allt så somnade han, och då lutade han sig mot min axel (!!!) om någon undrade asso.
Men han hoppade av i Jönköping och då hoppade det på en gammal gubbe som typ muttrade för jag har så hög musikpå men vafan, dö?
När jag kom fram så var pappa och Jörgen där (min låssas morfar) och då drog vi till jörgens jobb för han skulle visa något.
Sedan var det bara åka till farmor och där åt vi middag. hamburgare!
Sedan satt och snackade ett tag och sen la vi pussel som vi ska fortsätta på idag haha!

Idag så har jag varit på ikea med gita, och ja.. försök hitta dit? inte så jävla lätt när man aldrig vart här förut men v hittade!
Och efter det så drog jag med pappaoch handlade lite ma om någon undrade igen.
Sen hem och göra middag. och det blev köttgryta med ris.
Nu ska vi snacka lite och sedanlägga pussel igen haha!

Resten av veckan vet jag itne vad som händer. men tror att på fredag så ska vi fira min farbror johan som fyller år så då kommer släkten hit. och förmodligen i helgen ska vi till tosselilla!! där jag var jätte mycket när jag avr liten så det ska bli riiktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"låtsasfarfar! ;-)

2010-07-29 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0