wiiiihuuuuu..

allriiigght!
Nu ska jag skriva vad jag har haft för mig dom här dagarna! (om jag kommer ihåg)

Onsdag:

Först var jag i skolan och jag har inte ett piss om vad som hände där.. hehe.
Men vi slutar tidigt på onsdagar. 20 över 2 wooho..
Så jag gick direkt till pappa för tänkte det var ju smart om dom körde ut mig till stallet när det var ljust för jag är ju så mörkrädd, så vågar inte rida i mörkret och vi har ju inget ridhus vid det stallet.
Men iaf, när jag kom dit så blev det tårtaa! (Y)
För min lillebror Dennis fyllde 6år i tisdags (12januari)
Men efter tårtan så drog vi till stallet och jag frös som en liten igelkott.
Iaf om tårna...Jag ska få nya ridskor med fårull HAHA!
Men efter jag gjort iordning Happy så hade det tyvärr hunnit blivit mörkt..
Och Gita skulle förklara en ny ridväg, men liksom lätt att se i mörkret.
Ridturen:
Jag började med att rida in i skogen, och det var ju fullt med snö så snön lyste upp + att jag hittar i den där skogen.
Men det var lite äckligt för när jag kollade på sidan så såg jag rådjur gå breve:(
Men efter vi gått igenom den lilla skogen så kom vi till en väg och då kom det en sån här j*vla liten postbil och dom kör ju inte direkt sakta.
Men jag stannade så han fick åka förbi.
Och då skulle jag och Happy gå över vägen för att gå in i nästa skog, men det ville inte Happy. för det var helt kolsvart i skogen och han är lite blind..
Men jag tände då min pannlampa men han vägrade ändå!
Och precis då så kommer den här j*vla postbilen tillbaka! Och jag och Happy står mitt på vägen.
Jag blev skitlack och började mana på happy men han vägrade verkligen och började backa.
Tillslut fick jag vända honom och backa in honom i skogen.
Då gick han äntligen.
Då fortsatte vi våran ridtur i skog 2.
Efter den lilla skogen så bärjade Gita's förklaring.
Jag skulle svänga till höger mot en äng och sedan fortsätta på den ängen längst kanten.
Jag gjorde som hon sa men det såg fasiken inte rätt ut så jag vände och gick en annan vä som jag trodde hon sa.
Vi red mitt på en äng när det var kolsvart ute och det var helt dimmigt.
Jag var seriöst livrädd HAHA.
Sen efter vi ridit på den ängen länge så sa jag " det här är inte rätt happy."
Så vände jag honom och tänkte att vi travar tillbaka för ville inte galoppera där för snön är för hård, och han kan ju skära sönder hela benen på den hårda snön, men den jäkeln sätter igång i full galopp haha!
aja kom tillbaks till stallet sen och jag storböla nästan! fyyyfaaaan vad jag frös!
Och jag satt i fullt med snö HAHA!




Torsdag:
Idag hände faktiskt inget kul alls. Eller haha var ju i skolan men sen efteråt,
Jag var bara hemma.
Jag somnade vid 6 och sov nog resten av kvällen.
Mådde inge bra.

Fredag:
Idag var jag hemma från skolan för jag frös så gaaalet mkt!
+ är helt genomförksyld.
Vaknade runt 12 och hoppade då in i duschen.
Ja. Jag hoppade.
Efter det så satte jag mig vid datan och pluggade.
på kvällen nu så kom Therese mammas kompis hit, som varje kväll typ hah!
Hon har nyligen fått ett barn och gaah, alla som känner mig bra vet väll att jag ÄLSKAR bebisar!
Dom e såå gaaaaaaaha!!!!!
Och jag passar honom när han e här;)
Rättare sagt.
Han e min.

Olof <3


( ja jag vet att jag är helt osminkad och ser konstig ut HAHA)


Outfits:


ONSDAG!



TORSDAG


FREDAG


HAHAA "flickan utan ansikte" del 2?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0