Nu är alllt med gymnasium klappat och klart!

som en julklapp.

Nej men nu gick jag igenom alla mina gymnasieval för sista gången innan jag godkänner!
nervös? neeeeeeeeeeeeeeeeeeja.

Har redan skrivit mina val en gång! Men en sista gång. Har ju valt lite nya osv..

1. Bobergymnasiet - Aware
2. Plusgymasiet - Skydd och Säkerhet
3. Arlandagymnasiet - Risk och Räddning
4. Cybergymnasiet - Sam-ekonomi/förmiddag
5. Mikaelelias teoretiska - sam-ekonomi
6. JENSEN västra - Barn och fritid

Jag har tagit tyska på alla! Och jag har valt lite ojämt men försökt att göra alla så jag kommer in polishögskolan!
Men jag var och lyssnade på vad dem hade att säga om plusgymnasiet! DET LÄT GRYYYMT BRAA

höhööh..

Roligast är nog att jag sitter här i en tröja där det står; Väsby Nya Gymnasium
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0