Nä, jag är ute och köp socker.




Norrlands guld reklamen!

Kille 1 - Skulle inte du va med Lena hela kvällen?(norrlänska)
Kille 2 - Joo, men jag är ute och köp socker.(norrlänska)

 


Dudå? skulle inte du på dop idag?(norrlänska)
Kille 1 - Jo. men jag är ute med hunden.(norrlänska)
kille 1 och 2 kollar på kille 3.
Kille 3 - Näej, jag är på simträning.(STOCKHOLMSKAA!!)


haha vafan!? Varför ska den 3de killen snacka stockholmska? Det e så fuuult!
Det heter ju Norrlands Guld och då ska det fan vara folk från norrland med i den reklamen! Det är det ju men jag menar bara folk därifrån!
Säkert bara jag som stör mig på det för folk uppfattar ju den som rolig. men nej! usch fy blää på den.


 


Kommentarer
Postat av: erika edorsson

gillar du inte stockholmska ? ;) haha

2010-02-04 @ 21:33:13
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0