jallajalla....

Idaaag så hade vi 9or "idrottsdag"
Man fick välja mellan att åka skidor eller att åka och bada. liksom, vad fan väljer man!?
BADA SÅKLART!
Vi skulle ha varit 37 stycken sm åkte och bada tror jag men vi var bara 13 haha!
Det var iallafall askönt att det var så några.
Vi var på fyreshov(?) som ligger i uppsala så vi var tvugna att ta upptåget dit!
Jobbigt... jaaaa!
men aja, kom hem iaf!

Igår bloggade jag inte för att direkt efter skolan så drog jag inte till stan med Emelie och Jimmy.
Vi träffade först 2stycken kompisar till Emelie och sen skulle hon dra och köpa löshår.
Efter det så drog vi till donken! JA! KLAGA NU PÅ ATT JA E TJOCK! ;);)
haha jag och Emelie delade på en sån här ny meny som kompis ut med 18stycken chicken bites!!!! OMG!!!!
Efter det så drog vi till plattan har jag föööör mig!
Men vi vände fort och drog till donken igen för vi bli kissnödiga!
Där träffade vi Emelie kompis någonting och hans kompis.
Vi drog till plattan där vi stod och snackade med dom.
En killen hade sååå sjukt fint leende haha!
Men det var lite läskigt för att medans vi stod där så fick vi reda på att en kille precis ramlat framför tunnelbanan och dött! Därför var det en massa poliser och ambulanser där!
lääääskiiigt.

Emelie har Jimmys jacka och Jimmy har Emelies jacka!


Jag, med värsta påsarna under ögonen! men vafan, det får man stå ut med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0