last night..

Usch fick åka in till sjukhuset igår kväll igen.. kom hem runt 5 inatt. Blää!

anledningen nu till att vi åkte in var för att jag hade så yrsel, och höll på att svimma.
När vi kom in dit så fikc vi sitta i väntrummet i 1 timme.
Inte så länge som tur är.. men sedan å fick vi gå in till ett rum! (wooooow, anteckna gärna. eller kopiera?)
satt där en timme..
Sen kom nog världens längsta läkare!! jävlar..
Han kollade någonting.. typ om jag följde med i blicken osv?
Han skickade oss till vuxenakuten eftersom han ville att en kirurg eller ngt skulle kolla på min nacke.
När jag kom dit så la dom mig på en säng och körde mig till ngt ställe där jag fick ha skydd för nacken.. så i ca 4timmar fick jag ligga och stirra rakt upp i taket! Kan ju tillägga att fan vad fula tak dom har.. helt vita.. dom borde ha bilder som man kan ligga och titta på!
aja.. men do satte också någon nål i mig.. bajs vad ont jag hade i den armen efter det..
Sedan så skjutade dom runt mig iden där sängen, lite småmys att slippa gå!
Vi åkte till röntgensalen där jag fick åka in i ngn sorts tunnel och röntga nacken.
Sedan fick vi åka tillbaka till en jätte stor sal där det låg några stycken +  jag.
Där låg jag  i ngn timme tills dom sa att vifick åka hem.
Inget brutet som tur var!

Fått rejäla smällar och hjärnskakning.
Mycket mycket vila och ej anstränga hjärnan!
Hejdå skolan för denna termin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0