KALAALALA

HeJ!

Dagen idag börja INTE bra..
Tog 7 bussen till station, mötte upp Jonte där och vi såg då att tåget var inställt.. KUL.
Så fick vänta en halvtimme på nästa tåg.
Kom försent till stallet..
Först hade vi teori.
Vi skulle ta reda på olika sjukdomar som kan drabba hästen, och hur man botar dom, osv.
Sedan så hade vi olika grupper där man skulle skriva om vissa saker.
min grupp fick " säkerhet vid ridning". Vilket inte alls var svårt, så förstår inte varför vi hade det..
Efter det vare lunch.
Efter lunchen fick vi reda på vilket häst vi skulle rida.
Jag fick rida Jocke!
Riktigt trevlig häst faktiskt!
Det vi gjorde mest var skänkelvikningar vilket gick awesome med honom.
Efter stallet så drog jag hem.
Tåget var försent, så missa bussen i väsby... vilket ledde till att jag missa att träffa min morbror som fyller år...:(:(:(
menmen.. ska till Knutby nu!!

Jocke!
Jocke huvudJocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0