I'm living in a dream..

HEJHOPP!

Förlåt för jag itne bloggat på ett tag..
IGÅR: gjord itne alls mkt på dagen.. sov ju hos kusin så vakna upp där.
Sedan packade jag mina saker och drog hem och fixade mig.
Drog sedan till Mathilda i knutby!
Vi kollade på film tsm med Conny och Rikard men båda killarna somna.
Conny som prata i sömnen och Rikard som snarka.. så vi bestämd oss för att sova istället!

IDAG: Vaknade och fixade mig direkt.
Drog sedan med mamma.
Eter det så träffade jag min underbara bästa vän!<3
Vi åt på TB (=Tacobar) och sedan gick vi på bio!
Vi såg Easy A haha som var enomt bra!
MKT MKTMKT SNYGGA KILLAR = like!



Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag älskar din mobil. ROSA (a)

2011-01-02 @ 22:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0