Hope someone hears me tonight..

Förlåt för jag itne bloggat.. känns seriöst som jag säger deti varje inlägg.. Men vafan..:( Igår så var jag och provred i stallet. En häst jag ska bli medrytter på och förmodligen framtida köpare om jag förstått det hela rätt! Hästen jag provred heter Red House men kallas för Freddy. En gammal galoppör. SKITFIN häst, som jag faktiskt är lite smått kär i sådär. Red i utebanan och allt gick super.. Sedan så skulle jag göra en galoppfattning och då började Freddy springa ut på banan och när jag försökte få honom till sidan igen så¨hände det ngt.. han galoppa åt ena hållet och jag tydligen åt andra.. så åkte av. men kände ingen smärta så kasta mig upp och red igen. sedan på kvällen så drog jag hem till mamma och sov där.. Då kände jag lite hur ont det gjorde. när jag vaknade nuimorse kunde jag itne gå/resa mig upp.. bara grät för det gjorde så ont. Så vi åkte in till sjukhuset och som tur var så var inget brutet! Men hade fått en rejäl muskelbristning i höften/ryggen och i nacken.. vet jag itne men ah.. har jävligt ont iaf. Ska vara hemma förmodligen resten av terminen för måste vila.

Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

lät ju inte sådär jättebra det :o

2010-12-13 @ 23:07:39
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0