yeeaaah!

Igår så var jag ju hos pappa och vi skulle äta middag och det blev piiizzzaaaa! haha sååå gott!
Har  jag nämnt att vi ska flytta? kanske. då gör jag det nu iaf! vi ska flytta.
Den 13 spetember har jag för mig att det är, fast det är ju inte långt vi ska  flytta, utan det är fortfarande i väsby haha! men såå mycket större! så det ska bli najjjzzzz!

IALLAFALL! Efter jag hade vart hos pappa så skjutsade han mig till rotebro där jag skulleta tåget till stan för att träffa fiina Clara!
Hon ville till ung.. fan clara fatta att du är gammal! haha nej då men det var najjjzzzzz!
Vi drog runt typ 40 varv runt i kungsan och träffa folk osv.
Sen lyssna på musik men clara gillade visst inte den sorts musik? haha eller så gjorde hon det? höm..
Menmen! jag gjorde totalt bort mig???
Vi gick förbi en så gryymt snygg kille jag hälsar. sen efter en stund går vi förbi honom igen.

Han: hej!
Jag: hej! juste.. fyfan vad du är snygg!!
jag går iväg och han kommer springandes
Han: sorry, what did you say?
Jag: oh.. i think you are really hotttt!!!
han: oohhh thaanks!!

så var han inte från Sverige ;pPpPppPp

Kommentarer
Postat av: Erika Edorsson

svar: Ja det var ju helt awsome att man fick välja preciiiis vad man ville käka :D älskar bambuskott!

2010-08-13 @ 16:48:17
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0