skula.

Usch idag har jag varit i skolan. fast egentligen så kan jag inte säga usch, för jag trivs så jävla bra!
Jag älskar verkligen mina klasskompisar, mitt schema, ja. ALLT!
Och det kommer bli så roligt på onsdag.. tror jag missat och berätta det(!!!) men vi ska till solvalla vi hästjejer och få köra hästarna där.
Det ingick tydligen i våran utbildning utan att vi visste om det haha.
Men vi ska iaf vara där onsdag till fredag.
såhär kommer dagarna se ut:

Onsdag: möts på uppsala 09.30.
Kör sedan till vårat ställde där vi ska bo på. Ett vandrarhem som heter Majorskan som drivs av ett gymnasium haha!
Sedan åker vi till solvalla, äter lunch och har sedan ett besök hos en proffstränare, samt STC.
På kvällen ska vi vara bakokm kulisserna på tävlingarna!

Torsdag: Går upp 09.00 frukost. Sedan till solvalla för att köra på körplan och i skogen.
Middagen ska vi äta nära vandrarhemmet och kanske bio. Fast då ska jag och Hanna dra till donken och äta cheeseburgare mohahah!!!

Fredag: Går upp 09.00 frukost. Sedan till solvalla igen och fortsätta med körning i skogen, fast samt få pröva köra på stora banan!!!

haha jag är ju inte bara liiite taggad för det här!!


Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: för att folk kan leta lite själva någon gång och hitta sin egen stil ;)

2010-08-31 @ 21:04:29
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0