ojj tag sen man blogga haha!

Jag tänkte berätta lite om kanske.. gröönan? haha!
Bara för jag e så cool så tänkte jag berätta ALLT I DETAAALJ!!! nej men tja!

Började med att jag mötte älsklingen på tåget kvart över 12!
Vi åkte in till stan där vi skulle ta bussen till djurgården! jag ville ta färjan men nejnej.. vi var tvugna att göra EXAKT SAMMA som sist.. -.- ( PUSS PÅ DAJ!)
När vi stod och vänta på bussen så kom det två ultrafjortiskillar typ 95or som också stod och vänta på bussen.. haha ena killen var sååå lik mitt ex så det var läskigt haha!
När vi kom till grönan så gick vi in och gick direkt till lustiga huset om jag inte är helt ute och snurrar?
haha vi skulle suga på tummen på kortet och jaaa.. det blev SÅÅÅ lyckat HAHA!
Sedan var det att gå till popexpress där vi hittade en kille. han var förmodligen 97a? HAHA han var ultra fjortis med morgonfrilla? Asso seriöst! det stod rakt åt höger!!!
Sen så såg vi "the bögarna" som var 2killar, i rosa tröjor och en kille med en tjej. Tror vi såg dom hela tiden? skiiiitjobbigt...
Vi såg också "dom snygga" vid popexpress som var typ 4 såå enooormt snygga killar som var med 5 jätte små tjejer. dryygt.. hah!
Sen när det gått några timmar ungefär så gick vi vid jetline så stod det några jättesnygga killar där som började vinka till oss mhm så dom höll vi på med hela kvällen! eller asso ah.. vinka till, larva oss eller vadf man ska säga ;o
Sen på kvällen så var det ett rockband där så hela jävla grönan var fult med hårdrockare haha ashärligt!!
Vi åkte radiobilarna kanske 1000 gånger?? nej men haha det måste vi ju göra! det e ju liksom min och Jennifer's grej! Det var ju där vi träffade Micke och Axel förra året hah!
Men vi drog sen vid 11 då allt började stänga och då drog vi till doooonken haha! sååå gott.. fast jag tappat min röst vilket itne var så kul. ska åka tillbaka idag och leta efter den!

JUSTE!! glömde berätta om en kille. (min drömkille) (HAHAHA) som jag såg på grönan!
Asso jag har seriöst aldrig sett någon.. SNYGGARE!!!
Han var skejtare!! (daah..?) Hade skitsnygg lila tröja (sån jag vill ha..) hans hår var helt perfekt! HELA HAN VAR PERFEKT!!! I'm inlööööve haha!


 



DET KOMMMER MER BILDER NÄR JAG FÅTT DOM AV JENNIFER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0