It's to late.

Hej!

Nu har jag precis gjort alla mina läxor vilket var superduper jobbigt! det var liksom typ 5 tal i matteboken HAHA!
Och sen ska jag maila min mattelärare och berätta om vad jag tycker om matte osv så hon får reda på de!
Riktigt bra.

Idag i skolan så har vi bara haft projekt som vi kommer ha varje tisdag. haha I löööve my school!

Jag hamnade i samma grupp som Linn, Anna och Kristin vilket var roligt! härliga alla tre verkligen!
Vi har ett projekt som vi ska jobba med i 4veckor har jag för mig.
Vi ska göra en "reklamfilm" om ett parti och vi får inte säga ngt negativt haha suck.
Vi fick  folkpartiet vilket jag inte kan ett DUGG om!
Men det kommer säkert gå bra!

Så nu ska jag läsa runt lite om folkpartiet och maila min lärare innan jag går och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0