I think my name is Josefine!

Hej!

Kom hem för kanske 2 timmar sen, men har fört över bilder osv så det e klart!

Idag så var jag först på ikea med Jessica, mamma och mormor som jag skrev i inlägget under.
Vi åt där och sedan köpte vi ramar.
Fast jag och Jessica åkte sån här vagn runt på ikea haha!
och sen när vi åkte på parkeringen så var vi nära på att bli överkörda HAHA gaalet!
Sedan så drog vi till globen där kommunalsaken var.
Det var faktiskt riktigt roligt! och bra artister var det! Bäst var Takida såklart för ni vet, ta ki da. det betyder Ta Kid?, aa! på latinska kan vi säga.
Det började 7 iallafall och slutade sedan 10.

Vi i bilen!



Jessica inne på Ikea!


Jag inne på Ikea!


Jessica försökte slicka sig på näsan..


Min och Jessicas vaaagn!

Vi inne i globen!
Jag: höhö vi kör fjortispooseen!
Jessica: faila.

Så vi dog!


Stackars kille var på dejt med en tjej men hade glömt ta bort prislappen. suck.


Globen innan de böörjaaa


Någon sjöng.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är bäst på att köra vagn ute på parkeringen ;D Vad då fail jag började skratt lite bara :O Seriösa jessica här liksom ;D <3

2010-08-29 @ 09:38:18
URL: http://jessicamarieelionora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0