I AM HOOOOMMMEEE!!!!

HAHA fyfffaaan vad skönt att äntligen vara hemma igen!
Har verkligen saknat min säng (hahaha) och allt!!
Jag ska aaaldrig mer åka utomlands buhuh..

Vet inte om det kommer några bilder, eftersom jag inte tog med någon kamera och pappa och dom hade en men jag vet itne om dom kan skicka dom eller inte, men det hoppas jag verkligen dom kan. annars får jag väll dra dit och sno dom hah!

Jag orkar inte riktigt berätta om vad vi gjort eftersom vi knappt gjort något på dagarna? utan mest bara vart hemme och vart runt i bjärred där dom bor.

Nu packar jag IGEN för ska till Jessica och bo där i 2 dagar haha! men jag kommer absolut blogga hemifrån henne.
Sen i veckan får vi ser vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0