hooolliiieeeembabbababaa...

haha jag har tråkigt.

föörlååt för jag inte blogga igår..
men ska ta allt nu!

igår när jag kom till uppsala så mötte jag upp dom andra i klassen som  går hästhållning. vi tog bussen till akademistallet som låg kanske en kvart bort?
Som att vi aldrig vart där innan så gjorde vi inte så mkt den dagen.
Dom visade oss runt, vi kollade på ngn film om säkerhet, snackade om framtiden och sist så hade vi en och en snacka med våra ridlärare.
Men allt gick super så det var bra!
Drog hem iaf och ja.. man fick ju inte liite blickar på tåget när man sitter där med ridkläder höhö!

När jag kom hem så gick jag och la mig för hade så jäädrans ont i rumpan! (misstolka inte!!)
Så somnade iaf och vaknade av att tobbe messade och frågade om jag tänkte komma.
Kom på att jag skulle ju dit och ha filmkväll med honom!
Så ja drog till vid halv 10 och vi såg ngn svensk film som jag inte kommer ihåg vad den hette!
Aja sov där iaf.

Dagen efter så vaknade jag hos honom och drog nästa på engång!
Mötte Matilda på väsby station så vi drog och köpte hårfärg till henne och sedan skjutsade hon mig till centrum där mamma var. så gick in och fikade med mamma och mormor innan vi drog till farfar.
Sedan drog jag hem, duschade  ochvar sedan med Matilda igen.
Då åkte vi hem till henne där danne färgade hennes hår, så nu är det SVART!! och hon passar verkligen skitbra i det haha!
Vi spelade också något Disneyspel med hennes lillasyster. jag kom sist. otur i allt fan HAHA.
Sedan så drog vi iaf till donken och köpte cheeseburgare! gött som faaan!
Drog sedan hem och sov haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0