Nisse ligger breve mig.. hehe.

Idag är det tisdag! om någon undrade asso, och jag missade DH idag och jag e skitlack för det men whatevaah? det e ebara kolla på söndag!(Y) japp.

Idag så har jag bara vart i skolan, och den hände inge kul som vanligt haha skolan suger dase.
Efter skolan så åkte jag och Jennifer in till stan. Vi träffade Micke fort i kanske 5min? sen drog vi till skanstull för vi skulle träffa Tobbe. Vi gick ju fan skitlångt för att komma dit han var haha! skit jobbigt verkligen..mm.
Vi gick till vatten! vatten=sjö?havet?badkar? det e frågan!
Där träffade vi honom och Thomas? hette han så? nu döper jag honom till de!
Vi drog hem till Tobbe och var på hans rum och snackade och ah haha det var skoj, sen kom det en till kille som hette Simon! tror jag igen.. fortfarande en chansning! Vi fortsatte snacka om allt och inget, eller kanske inget och allt. Juste lovade han "Simon" ( han måste heta de:o) att jag skulle nämna honom i bloggen så nu har jag gjort det 2gånger så..! HEJ SIMON.
Efter ett tag så drog Jennifer hem och då så fortsatte vi med det som vi gjorde innan, snacka medans han
"thomas" spelade gitarr haha!
Efter ett tag så drog en efter en så tilllslut bled det bara jag och Tobbe men sen efter ett tag så var jag också tvungen att dra!

Thomas autograf som kommer bli stor när han e känd haha! kommer då lotta ut den i bloggen.
(ta det med en nypa salt eller peppar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0