I want to here your voice.

om ni undrar över rubrikerna så försöker jag göra en låt. det e grym och handlar om hur fåglarna flyger runt och runt och sedan ramlar, skrattar och flyger iväg igen.

Idag så har jag varit i skolan vilket var helt ok faktiskt. jag somnade halv 3 inatt, så skulle jag gå upp klockan 6.
när klockan var  6 så kollader jag på klockan, somnade om till 7. kollade på klockan, råkade somna om till 8. FYFAN! och jag ska liksom gå hemifrån 20 över. Det bästa var nog att på dom 20minuterna så hann jag duscha, sminka mig, dricka oboy, fixa mig! så jag hann till skolan liksom och det tar 20-25min. Jag är verkligen sjukt jävla stolt över mig själv just nu!
I skolan så har jag bara skrattat som vanligt. Efter skolan så drog jag och Jennifer till stan och satte oss vid dramaten och käkade glass i solen! fast det blåste som FAN men det var ändå skitmysigt och roligt och trevligt och ojojoj kul!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

såå jävla sääxii bild!;o;o

2010-04-27 @ 23:58:05
URL: http://jenniiffeerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0