I Miss You!

Är hemma idag pga jag e sjuk, magkatarr trodde mamma eller vad det heter.
Satt iaf och tänkte tillbaka ett år och tänkte på min prao i 8an.
Det var en av dom roligaste stunderna i mitt liv tror jag! Jag praoade på Stora Wäsby som är ett känt stall.
Jag praoade där med Ior, Jonte och Josse, det var skitkul förutom alla bråken som kanske var varje dag haha?
Varjde dag såg faktiskt typ likadana ut, Kom dit, tog ut alla hästarna och sedan mockade alla 40boxar eller vad det var ! Sen sopa stallet SKITRENT! rast, sen var det alltid någon annan plåga haha! Sen lunch, efter det hämta in hästarna från hagen, sedan börja sopa IGEN! sedan var det ut och rida sen en massa annat! Skitjobbigt verkligen men såå värt det.
Blev såklart kär i världens underbaraste häst där som jag nog var med hela tiden haha! Men blev så lycklig varje gång jag fick rida henne och ja, hon var en surtant men jag började ändå gilla henne!
Hon heter Cinnamon och e faktiskt kändis, hon har tagit silver i JSM  i CNC! slå den du hah!
Men hon e seriöst en av dom snällaste hästarna på denna jord även fast hon e surig av sig!



Kommentarer
Postat av: IOR!

Hmmm.. stolr fotograf som sagt! :$

2010-04-20 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0