gårdagen = GALET

hm.. ja .. igår.. gjorde kanske bort mig lite för mkt? nejdå! shit det e ju jag. hej.
ska jag ta allt från början? okej.
Började med att jag gick och mötte Jasse innan vi gick till Jonte. eller vi mötte Emelie som inte får heta ior längre utan Lukas haha! Efter det drog vi till Jonte iaf och då började allt med det BÄSTA! PIIIZZAAa<3 menmen e man gravid så måste man äta! ngn som fattar? nehe.
Efter det så satt vi och snackade lite och dansade. eller ja försökte lära mig deras dans men shit klumpen till jag klarade inte det hahah!
efter det så var jag lite med jonte och vi snackade hemlisar. Hon e lite sur på mig för att jag ska behålla vårat barn.. ska ju föda 10 maj!
Jag och Jonte har kommit på bästa namnet på vårat barn: Jonathan!
aja tiden gick iaf och sen skulle vi gå och möta Alexander och booys vid bussen. Kenneth ( Karin), Gustav(kepsen) Theodor (Tommy) Gabriel som inte hade något smeknamn tror jag.
Vi typ snackade lite och sedan så gick jag och Jonte med jasse till bussen för hon var tvungen att gå tyvärr, men hon hade glömt nycklarna så hon kom tillbaka sen mohahaha haha! men iaf när vi kom tillbaka så blev det dags för "Jag har aldrig" Klassiker fan.. men jag ville köra ryska posten för det var ju år och dar sen! men det var ingen annan som ville.
Vi körde iaf jag har aldrig som jag och Sofia ordnat! Asso vi skulle hitta 13 glas och det gick ju såå bra(Y) plast glas hit och shotglas dit vilket inte blev så lyckat men vafan vi fixade det iaf! Tror dom var det tråkigaste jag kört det med för att dom bara hela tiden " Jag har aldrig var i Thailand" WTF!?!? är det de bästa ni har att komma med? haha menmen blev bättre sen!
Sen körde vi sanning eller konka vilket funkade, killarna vägrade böga sig vilket var synd.
Efter det så var killarna tvungen att gå, liksom klockan var ju halv 12.. mm sent va!?
Sedan när dom hade dragit så satte vi oss i köket och snackade och hade skitkul verkligen till typ 3-4!
Kvällen blev verkligen skitlyckad iaf! På valborg kör vi igen! och då jävlar ska vi ha dubbelt så kul!

Karin, Issa, Sofia, Embla och ior!


Linda och Tommy!


Jag och JONTE!!!!! typ coolast i stan? HAHAAHAH bjuder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0