don't give up.

Imorgon så är det den 23 april och då är det itne vilken dag som helst (förutom Niklas födelsedag! ;)) så är det då jag ska till Gröna Lund! Dagen innan Premiären! Min kusin ska jobba där i sommar så hon hade några biljetter som hon fick dela ut till kompisar och jag e ju en av dom för jag e så COOL! och jag tar med mig Jessica för hon e också så COOL! någon mer som vill hänga med? ring mig på 0707-det-får-ni-inte.
Det tråkiga är att det ska snöa imorrn men soo hahahah..
Det var så jävla kul i somras med Jennifer på gröna lund haha! Vi åkte en jävla massa men jag tror nog allt att vi mest åkte radiobilarna där vi träffade Micke och Axel haha! Skitkul det var verkligen! Hoppas det blir av i sommar igen <3

Jag ska tvinga med Jessica på ALLT imorrn.. eller inte allt, man kan ju glömma att jag åker frittfall! kommer ju skita på mig,och liksom vem vill de!?

Jag och Jennifer :D


HAHAa spegelrummet eller vad det heter! salen..?


GRÖNA LUND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0