Torsdag.

Skoldagen gick asfort idag!! Satt i cafeterian hela dagen med Jennifer:) bilder kommer när jag lägger in dom på datan ( OM jag lägger in dom på datan:))

hm.. efter skolan så fick jag gå heeela långa vägen hem.. men det funka, blev ju nästan överkörd av en cykel;)
När jag kom hem så skulle mamma nästan precis gå, hon skulle på någon rockkryssning, så jag var så söt (som alltid) och gick med henne till bussen! Sen blev det att gå till rimi, COLA<33
Men nu sitter jag i soffan och snackar med någon ior hihi <3 hon är ganska  tyst..
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, eller jo! ska plugga! har ju so läa som ska vara inne te imorrn, inte för att jag fattar något...



Jo tack ja vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0