lov snart!!

Det blev varken borås eller dalarna i helgen.
Jag skulle fått följa med Ronja i min klass till dalarna. men mamma sa nej när jag berättade att jag var tvungen att va ledig imorrn -.-' jag berättar inte alltid allt(aa
idag hade vi hela skolan skriver, jag skrev om typ sanning eller lögn eller vad det var. Den debattartikel.
Det gick verkligen asbra! Britt såg nöjd och glad ut iaf;)
Skoldagen gick sjukt fort! slutade 3 idag! skulle faktiskt egentligen slutat 10 över 3. fattar nt vad som hände med Britt? Men bra var det iallafall!
skulle träffat en idag igen men nejnej! gick ju inte! Så blir imorgon!
Nu ska jag iaf sova så jag inte får äckliga påsar under ögonen. SOOOOOVAA<33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0