Home!

Hemma för dom som inte kan engelska..

Gårdagen:
Pappa kom och hämta mig typ 20 över elva. Då började vi åka mot Borås.
Bröllopet jag var på skulle börja 4. HAHA
Tror vi åkte 170 hela tiden..!!
Aja, väl på bröllopet så var det jättevackert! dom gifte sig på tomten, och det var typ indiantema.

Dom som gifte sig, Patrik och Katalina :)


Jag, hahah nt vackraste då men iaf! en bild;)



Somna typ kvart över 5. Roligaste natten tror jag?
Satt uppe med pappa, Putte och Ytta (pappas bästa kompisar)
dom snacka minnen och så lyssnade dom på deras låtar dom spelat in. Dom har faktiskt gjort 3album:)
Aja, vi åkte hem sen på morgonen..
Tack pappa för bästa helgen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0