hemma!!!!!

åhh så skööönt att vara hemma!!! HAR ONT I RÖVEN!! (aa och i ögat..
Har så jävla ont när jag blinkar! och då säger alla att jag ska blunda, MEN VAFAN!! DET GÖR ONT!? O.o
Aja, får väll operera bort ögat.
Idag var det ju nattorientering, den gick väll, bra? förutom att det var galet läskigt! Är så jäääävla mörkrädd!
Vi skulle hoppa över ett staket ( Jag och Emelie) men jag är ju s klumpig att ja råka hoppa rakt på staketet med rumpan, därför jag har så ont, hahahhahaha!
När vi var klara så åkte jag hem, eller det var en massa polisbilar i väsby så mamma körde en runda runt i väsby och letade polisbilar haha! När ja kom hem så var det bah att vända och gå ut igen, då drog jag och Emelie till BK (= Burger King) och käka, sen stack vi till centrum och satt där och flummade!:)
Men nu ska jag faktiskt sova! sitter och sover!

Får bli en snögg britney med porrpiska! >;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0