halloween!

Today is it halloween, min kväll kommer se ut såhär; data! :)
HAHAHHAHA tråkigt liv, jag vet! men ah, mår inte så jättebra, är ngo lite depp..och det ska bara vara jag och mamma hemma, så det ska bli mys:)

Igår så var jag med ida! fast det var ju på kvällen typ, innan de så åkte jag ju till mammas jobb och sen gick vi till sollentuna centrum, det var ju..ehh..stort... ^^
Efter det åtke vi till älskade Charlie och la ljus på graven:)


Sen träffade jag ju älskade Ida! Vi gick runt i kista och lekte tuffa =)
nej men vi skulle gå på bio coh vi tog den sena bion, eller aa 21:30.
Innan de så gick vi runt i kista coh hade såååå jävla tråkigt. Nej det hade vi inte! för det kan man inte ha med Bertil och Jusse!!:)
Vi satte oss i Provhytten på HM ^^

sööta ida!!:)


Sööta jag!! :)


Ja, sen började bion. Vi såg trubbel i paradiset. Jag skrattade så jag nästan pinka på mig :$
Men hon breve Ida dog lr? Varje gång det hände något roligt så skrev hon åhh jag dör! så luta hon sig fram och klappa händerna ahahhhahaha!!

dålig bild! men det får ni fasiken stå ut med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0