fredag = pluggdag?

Fredag idag!! heeeeeeeeeelg!! vill helst dra till stan, men ingen som kan! (eller vill?) men ska kanske med Ronja till Kista, eller vara med Emma senare :)
idag var det tydligen kram-dagen så har fått många kramar! de e mysigt! hhaha:)
så glöm inte! Krama alla du känner!

Nu ska jag göra färdigt min so. Fick reda på att man kan maila in den till honom senast 23:59. Om man skickar 00:01 DÅ JÄVLAR!!!! ;)
Emma ville vara med på bloggen, så emma säger hej!!!:) Och Chrille hälsar att han fick en kanelbulle av mig!! Och Niklas hälsar att han inte fick någon kanelbulle av mig"/
Här har vi en bild på sötnosarna!:)


Kommentarer
Postat av: emmaaaa

fyfan vilken bild -.-

2009-10-09 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0