Torsdag!

Idag(igår) så fick jag skjuts till skolan!!! snällt va ;)
Asskönt att slippa gå dom jävla 25minuterna! istället åka moppe i 5min så är man framme!

Dagen började med att vi som ska vara med i luciatåget skulle träffas i musiksalen,  jag + 3andra var först där. Sen kom det några 8or. Sen lite till 8or. Mer 8or. Sjukt mycket mer 8or. några 9or. Ännu fler 8or. resten av 9orna. sammanlagt är vi över 50stycken. HUR FAN SKA DET HÄR GÅ TILL!? jag hoppar nog fan av -.-

Resten av dagen var jag med Ida(bertil)göllerompa! :)))
Alltid lika kul med henne hahaha!! :) Skrattar alltid sjukt mycket! ( som jag annars också alltid gör O.o)
Fast roligast var det ju på so! När stefan missuppfattat ALLT!!! och trodde Ida var med barn! HAHAHAHAHAHAHA fyfan!HAHA!
Och våran engelska råkade bli svengelska :s "I think the ghost is i rummet" HAHA!

Jag, idag.


Micke!!! :))) Han skulle leeka liten O.o



Kom någon kille och skulle göra någon undersökning om Japan typ!


För er som inte kan läsa;
Årsklass: 9          Ålder: 20 - 5

Vad tror du är typiskt japanskt i det svenska samhället? (nämn minst 3)
Svar: Väggarna på Mc Donalds.
Marken vid bussen.
Rulator för gamla.

Vad är dina åsikter om de saker du nämnt? (mer än bara 1 ord uppskattas)
Svar: Dom är coola coch tekniska.

När tror du att de saker du nämnt gör intång i Sverige?
Svar: Innan 2012, då världen går under.

Hur tror du att det har påverkat oss i vår svenska kultur eller som personer?(valfritt)
Svar: Vi är som datanördar.

HAHAAHA ingen fattar nog det här, men DET gör Jusse och Bertil ;)


Kommentarer
Postat av: idaa

HAHAHAHAHAHA..<33

2009-11-27 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0