tisdag.

Puuh, äntligen tisdag!
Vaknade vid 12 idag! så skööönt med sovmorgon ffs!
det där med prao:
JAg kom till min prao igår, lr fick ju skjuts av Daniel så vi stog och snacka, sen kom det en tjej coh satte ig påe n bänk, i min ålder, och hon log hela tin HAHA
När coop öppna så gick jag och tjejen in och då fråga hon om jag också skulle praoa där, jag bah japp!
Sen när vi stog där och väntade på någon så  kommer det 2killar i min ålder in. En sjuuuuuuuuuuukt fjortis och den andra killen var blatte. Dom 3 kände varandra.
När vi kom in på lagret så sa han att vi skulle börja med att ta ut ALL frukt! så det gjorde vi. asjobbigt var de!
Hon tjejen skulle jobba med mig för vi skulle vara 2 och 2 men hon typ sprang iväg hela tiden till killarna.
Efter frukten så gick vi till mejeriet. och jag fatta nada. Killarna åkte bara runt och lekte och hon tjejen försvann..
Men jag hitta sen och då vart jag där. Jag fick typ skäll för att jag gjorde..
När klockan var 20 över 12 så fråga jag någon som jobba där bah men vare inte lunch 12? men hon bara jo. Så gick jag till han chefen och han bara jo det var lunch 12. Då har ingen sagt till mig. Och dom andra 3 hade stuckit. fan vad jag kände mig ensam xD
Men gick te stinsen och käka och ringde mamma.. ville bara dra därifrån men det fick jag inte.
När jag kom tillbaka efter lunchen så hade det kommit EN TILL kille. Som kände dom andra 3.
Tjejen typ titta snett på mig. Killarna var så jävla omogna och åkte runt och lekte. och ÅHH jag pallade verkligen inte mer!
Mamma kom och hämtade mig iaf klockan 5 när jag skulle hem.
Då åkte vi direkt till videomix här vid rimi och fråga Helena och hon sa självklart ja!
Det var så mamma började gråta!
Jag "jobbade" på videomix kan man säga förut. Men fick inte betalat men jag bryr mig inte om pengar, för jag tyckte det var kul! Men sen helt plötsligt så slutade jag vara där. fråga mig inte varför..Men ska bli så sjukt kul att komma dit idag!
Jag jobbar kväll idag så jag började 5 och slutar 10.
Skriver nog ett inlägg då!

För en dag var jag coop-Josse


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrattar! Har ni aldrig sett en praktikant förut!

2009-11-03 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0