kossor är feta.

haha jag hatar rubrikerna! vet aldrig vad jag ska skriva på dom :o kanske ska göra som idag.. skriva sanningar på dom:)


Imorrn så ska tydligen 9orna ta äckelsvininfluensasprutan.. tror ni jag tänker ta den!?  GLÖM DE!!
Jag vill ju fan heller ha sjukt ont i armen! och vill nt bara kunna gå baklänges! och hur jävla nyttigt tror ni det är att få in den där skiten i sig? quicksilver lixom!! nejtack! jag mår bra som jag är! behöver inte något jävla medel i mig-.- och får jag svininfluensan så vafan!? det är väll nt så mkt!? kommer fan inte dö, :P jag klarar allt!
Fast jag kommer fan dö om jag tar den!! X.X
Då ska Ninpaaan få min saker och Jennifer ska få min katt! :) Slipper mamma städa;)
HAHAHAHAAHHA fatta ironin!


Tycker synd om nasse... men bilden e kul:)

Kommentarer
Postat av: Blue Harvey

stackars, stackars nasse xDxD

2009-11-11 @ 22:31:03
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: dachau

stavas kvicksilver, finns ej i vaccinet

2009-11-12 @ 00:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0