snart jul!

Idag är det prick en vecka kvar till jul! Prick 2 veckor kvar till nyår! Och om prick 3 månader fyller jag 16! GAAH!


Idag så är det torsdag, inte ritkigt min favoritdag men ahh... fick reda på lite betyg osv.
Sen sist så hade vi vollybollturnering, det gick väll sämst? IAf när alla börja säga att jag var en av dom dålig HAHA vem fan var det som gjorde så vi fick poäng? -.-
aja, sur blev jag!=)

Men nu ska jag hoppa in i duschen! klockan 5 ska jag till papppppaaaaaaa och äta middag!!! :D:D:D
Och i morgon kommer typ några från släkten som bor i skåne hit så ska dit på lördag igen.. men ah :)
Hörs ikväll!


HAHA vrf ska alltid mitt öga se så fail ut.


Kommentarer
Postat av: erika

guuuud va jag längtar till julafton! :D

2009-12-20 @ 00:24:50
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0