KABOOONNNGGG!!

Hej. Jag är vaken nu. Hejdå.

höhöhö.. nej men jag har faktiskt vart vaken från 5! fast gick upp 6 för får nämligen skjuts till min lilla älskade praktik!
Såååå naaajjjjss haha!
Ska upp till parkeringen kvart i 8 då pappa kommer och hämtar upp mig!
Jag hatar nämligen att åka bussen då den typ aldrig stannar på min statione? verkar det som iaf.. som att busshållsplatsen där jag ska hoppa av på är så öde så oftast kör den förbi.
DÄRFÖR får jag allltiiid skjuts på torsdagar! nöjd? yeah!

Idag ska jag inviga min kära dunjacka som jag älskar!
Har haft den nu i 2 år och jag vägrar att ta någon annan (läs inte att jag vill köpa annan)
haha.. jani. Jackan är nämligen för tok för stor??
Första året var den bra.
Andra året PERFEKT!
I år förstor..
Har jag krympt?? nej blivit fetare.
Så frågan är då, varför? varför...? VARFÖR?
Kan någon svara?

FÖRRA ÅRET!!! = perfekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0