why are you sooo booriiiinng?

Kom typ precis hem (halvtimme sen) från Issa, kesse och alex!
Har varit med dom nu hela kvällen.
Först så kom Kesse och alex till väsby och då gick vi runt. Vi gick till centrum och där skulle vi ta bussen till norrviken fast jag sa att vi skulle dra hem till kesse istället så det gjorde vi höhö!
Han bodde i häggvik så vi var tvungna att ta tåget men det gick super!
Nä riv kom till honom så höll vi på att asgarva hela tiden haha! Och vi hälsae på hans superduper söta hund! Jag blev fan kär, snacka om att jag kommer sno den där hunden en vacker dag!
Efter en stund så drog vi ut och då drog vi till stinsen och köpte glass! gott ju haha!
Vi var på stinsen i över en timme och bara snacka och hade det skojj men sen så var vi tvugna att dra och då gick vi till häggvik. Jag och Issa fick ngn jävla flipp och dog av skratt påväg till tåget HAHA skitkul!
Tyvärr ingen bild från ikväll, eller issa har bilder som jag ska försöka få tag på snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0