my täcke is göttans!

Hejhopptjenahsvejsan!

Idag så har jag varit skolan whoooppaaa!
Har tyvärr tappat bort mina skåpnycklar så la mina saker i Jennifers skåp!
skolan började med mentorstid men vi gjorde fan ingenting, eller jag kommer faktiskt inte ens ihåg vad vi gjorde haha!
Efter det så hade vi engelska och då snackade jag och Jennifer en massa saker hihihh! fast vi jobbade faktiskt också.
Sedan var det dags för NO! fast macka först ofc haha!
På no så snackade vi om nationella i matte. jag säger bah SUG KUK CP MONGO #!?=¤%#''½!!!!!! word på de.
Bara för jag missade ett np i matte så kan inte jag höja mitt betyg? vilket betyder att jag slitit som ett jävla djur i onödan..? aja flippen där asso.
Efter no så hade vi minilunch och det var torr kyckling med sötsursås och ris. inte gott.
Sedan var det dags att ha musik och jag har lärt mig att spela min låt utantill på gitarr (!!!)
Efter musiken så hade vi riktiga lunchen och då lunchade vi med Jonte vilket var naaajs!
Vi drog ut till fotbollsplan och la oss på båsen och steeeektee sönder!
Sedan var det dags för språk. Satt och snackade med Jessica och Fanny hela den lektionen så det var naajs!
Sist och absolut SÄMST! så hade vi matte..
Jag satt och gick igenom Erik's mobil vilket var kul!

När jag kom hem så somnade jag och vaknade för en halvtimme sen.. KUL KVÄLL!! någon som vill va uppe hela natten? haha.. dagens ironi. Så är det inte de ;pPpPp

BTW!! ni har inte glömt att min lilla Felix har en blogg?
Http://jenniiffeerr.blogg.se - läs den för den e grym!


Kommentarer
Postat av: Mörött

Men har du en häst? Brukar inte du rida den då? :)

2010-05-24 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0