jag hatar rubriker :(

jag hade HELT GLÖMT BORT att berätta om min valborg.
Satt och läste om en nu och bara; hm.. var jag på den här? så var jag inte det. så var jag de ;pPpPpPp

Nu kommer min valborg i ord + bilder:

Allt började med att jag tog bussen ner till station där jag mötte Jonte, Linda, Erik och Samuel.
Vi satt och hängde där i kanske en kvart sen kom bussen så hängde vi på den.
Vi drog till Issa som bor i Grimsta typ där Issa, sofia, embla, gabbi och olivia var.
När vi kom dit så sminkade jag mig klart eftersom en viss person vid namn jonte ringde mig när hon satt på bussen och bah; vi ska va där nu! och då satt jag bara i underkläder..
Efter sminkningen så kom Emelie med hennes syster!
Då gick jag, issa och emelie mot bussen och mötte Kesse, kepsen och alex!
Efter det så kom pizzan mohahah.
Vi åt och sedan var det dags för alla att bara sitta och snacka? lyssna på musk, sjunga osv.
Det var nog de mest kvällen handlade om, att sjunga, dansa, skrika (jag), däcka?
Nej tror inte någon däcka. men det var en massa som drog under kvällen vilket var riktigt synd, för runt 11 typ så kom drickat fram och jag och sofia e fan grymma HAHA! Ny partypolare? ja!

allting slutade med en massa blåmärken och somnade gulligt i sängen hihi.

Alex, Kesse, Jonte och Kepsen!



Issa och Olivia!


Jag och Erik!


Jonte och Erik!


Samuel och piiizzzaaa!


Nästan alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0