götten möörgön!

God morgon!

jag skulle gått upp nu, men en viss mamma väckte mig för nästan 1,5 timme sen!
Hon kommer inte och skriker att det piper i hennes rum och hon vet inte om det är en fågel eller en mus!
Jag kommer inte till hennes rum iaf och nej det är ingenting under hennes säng så då kollar vi under hennes byrå men ser inget.. sen när vi kollar uppifrån så ser vi att det sittet klämd mellan väggen och byrån (!!!) !!!
så vi drar fram den och då ramlar den ner på golvet.
Jag och mamma har kommit överens om att jag plockar upp dom och hon torkar upp spyor höhö..
iaf så måste jag ju försökta få fram den, då betar jag på den och SKRIKER! för den springer iväg!!
Både Pontus och Bebis springer fram till den och försöker få tag på den, och vi hör den bara pipa USCH!
Allting slutar med att Bebis tar den i sin mun och springer därifrån..

BTW, god morgon. hoppas ingen har haft en bättre morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0