LOV LOV LOV VI VILL HA LOV LOV MAT.

äntligeeen är det snart lov!
Imorgon klockan 12:10 springer jag ut och skriver JABAADABADOOO!!!! ne men jo eller hm. måste tänka över det där.
Jag ska iallafall direkt hem till pappsen och vi kanske ska och åka skridskor haha! men får se hur det blir med det helt enkelt, jag suger ju på de så he he.
Efter det på kvällen så tänkte jag iallafall rida vilket kommer bli loveellyy!
På lovet ska jag försöka göra så mycket som möjligt för jag orkar FAN inte sitta och glo hela dagarna. Vill itn ruttna liksom.. Ska nog vara med kompisar och mycket i stallet! och biiiooo<3

Nu ska jag sjunga och öva till idol samtidigt som jag skriver hemtentan.


Kommentarer
Postat av: CAROLINE ANETTE ♥

- haha ja.. det får dom! (a)

vad händer i kvälll då? :D

2010-04-01 @ 19:03:23
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0