Igår = spontan bio

Igår efter skolan så frågad jag Jessica om hon ville gå på bio!
Hon sa sjävklart ja för liksom, ja, da, ba, vem vill icke sa nicke gå på biiiooo?
Vi bokade biljetter till filme "Sebbe" men vi kom 20minuter försent till när man skulle hämta ut biljetterna så vi frågade hon som jobba där bara; kan itne du ta någon film bara som börjar snart!
Hon valde "Percy Jackson- Kampen om åskviggen" Hon sa att den var tecknad med det var den inte! En gryyyyyyyyyymt snygg kille var med i den så.. ja.. HAHA GROWWWRR
Fyfaaan vad vi har skrattat! ovanligt? ne.
På tåget hem så vi vääärsta d-kändisen! Vet inte vad han heter eller vem han va. men ajg bestämmde mig för att han var de så det så!(väärsta fjortiskillen..)

Filmen:


Han skitsnyggakillen!:


Bilder från igår!:


Jag och Jessica på Väsby station


Jag på tåget


En så gryyymt vacker kille på tåget!


Puss :*


Vi skulle se ut som att vi tänker


Mina skor. och. Jessicas skor.


Vi skulle se ut som köttbullar, vet inte hur jessicas köttbulle ser ut!


HAHA randompic!


Kommentarer
Postat av: jonte ♥

EH FUL GUBBE JU? :O

2010-03-27 @ 16:20:53
URL: http://[email protected]/
Postat av: Jessica

sjukt snygga bilder du tog asså :O Hihii

Tack för en grym kväll :)

2010-03-27 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0