förlåt..

Inte orkat blogga idag. hänt saker.
Slänger upp en snabb sånhär FÖR JAG VILL DE!!

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej ;D
Vad står det i ditt femte sms?
Hej vad gör du?
Vem ringde dig senast?
Mamma!<3<3
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
På mig och Happy!
vilket språk är din mobil på?
Svenska
Vad heter din ringsignal?
Nicklas Hocker - Romance Gone Wrong
Hur många sms har du i din inkorg?
Ojj, över 2000 iaf
Vad står det i ditt översta sms ?
Mm  men ska sova så gonatt :)
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Bitch svara..
Vad står det i ditt tredje sms nedefrån och vem är det i från?
Tack Jossan! Du är så söt. Kram, jocke. Från Morbror
Hur många sms har du i kategorin "skickat".
inte vet väll jag
Vem är din 13:e kontakt?
Daniel Göteborg
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Emelis robin. HAHA nej, känner inte honom ;D
Ogillar du nr 5?
Benjamin. nej haha!
hatar du nummer 36?
Ida. NEEEJJ guud nej!!!<33
Har du varit tsm med nr 1?
Alex. Nej xd
Vad har din mobil för färg?
svart/röd
Gillar du din telefon?
Den funkar
Haft en bra dag?
Japp!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag har sovit bra också men måste gå upp tidigt... Händer idag då?

2010-03-22 @ 06:29:23
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahhaa, pappa är så rolig ;D

2010-03-22 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0