helllooooo ;)

jag är hemma sen en timme tillbaka ungefär!
Idag så gicck dagen med en rasande fart!
Hade SO först och jag har kommit på nu att det e mitt favorit ämne i skolan haha!
Sen var det svenska och vi ska börja med att skriva noveller. Skitkul. Nej.
Efter det vare dags för no!
Men jag och Emelie satt och snacka med Bianca (våran SYV) hela lektionen kändes det som så aa.
Lunch sen. det blev korv! Fattar seriöst itne hur skolan kan servera sånt skit.
Ska skriva i en lapp där det står allt jag VÄGRAR äta!
Men efter lunchen så hade vi sy/träslöjd. Vi skulle välja idag vad vi skulle ha och jag valde såklart syslödj.
Vi ska göra våra bal klänningar om vi vill till slutet av 9an. Jag tror jag gör min i skolan och blir jag inte nöjd så får jag köpa en!
Och som vanligt så har jag redan tänkt ut hur den ska se ut.
Håll i er!
Rosa.
Efter det vare mentorstid? Vad gjorde vi egentligen.. Tänkte hur våra skoltröjor skulle se ut? men det blev bara massa trams osv så det blev inte av.
sen vare dags för gyympa  och vi dansade, och jag skuttade på som vanligt!
Sen körde vi någon bollek som hette Harry Potter tror jag. Men jag är så jävla bollrädd så jag stod där bak HAHA.
Sen tog dagen slut och jag gick hela långa vägen hem.. seriöst! 20min!
När jag kom hem så somnade jag.. sen vare bara att vakna och gå och träna!!!
Så nu har jag träningsvärk:)
kul att man ska rida imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0