GOTT NYTT ÅR!!

ohhhsnääääp! det har jag ju glömt ahha, skulle blogga kvart över 12..men alla vet ju hur de slutade:D

på onsdagen så var jag först i stallet. Det gick, bra? Bråkade lite med Happy i skogen. Han ville verkligen inte som jag! vi skulle absolut inte gå på någon jeffla konstig stig! och vi ska stanna och äta HELA TIDEN!
Jag blev skitarg haha så jag röt till bah; JEFFLA SKITHÄST KOMIGEN NU! Då stanna han och backa.. sjukt.
men sen efter det så skulle Gita skjutsa mig till station för skulle ta tåget till stan men nej, då ville pappa att ja skulle dit!
När jag kom hem så var Putte där!! Min gudfar:D
och han berättade att han skulle bli pappa, riktigt kul verkligen!
men efter det fick jag bråttom som tusan till station för skulle träffa mormor.
Vi åt ute och sen gick vi hem till henne och spelade bingolotto(Y)
men jag vinner aldrig HAHA..
sov även där, och dagen efter var (Y) eller var den (N) ? hm.. HAHA
Var hos pappa på nyår, och det var skojj! Hade köpt en jäätte fin klänning tyckte jag iallafall..
men ah kvällen gick asfort ju!

nyårslöften:

1. Sluta svära! - lyckat, svor idag..
2. Sluta äta onyttigt! - lyckat, drack cola nyss..
3. Börja träna på allvar!
4. Sluta skratta åt mina egna skämt! - som om det kommer gå?



bilderna blev ju asballa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0