första dagen i skolan 2010!

Fyfaaan vad jobbigt det var.. haha!
Iaf imorse när man skulle gå till skolan. Bor ju 20-25min från skolan och jag går ju varje dag och ah, det e kallt. japp. kallt.
Först hade vi mentorstid, vi fick lappar om när vi hade nationella prov osv..
Sen engelska, jobbade fan asbra tycker jag!
Sen vare NO och vi satt och provade socker? vad som var sötast osv haha
Musik efter och vi gick igenom terminen och sen dansade vi.. jobbigt? nej.
sen luuunccchhh och vi hade typ världens tråkigaste skola så finns ju inget att gö på rasten!
Efter vare språk, men har ju hoppat av de så satt bara och snacka med Emelie, vi lyssna på musik och ritade peddobilder HAHA
Matte sen och jag jobbade som fan.

Dagen blev lyckad ! 5/5 toast's! kanonkul.

Men nu ska jag plugga. Vi fick asmkt läxor idag. kul.
blev fjortisstyyle idag.



Juste.. min katt när han åt igår.
Evil cat.

Snabbtitt i öronen också.
Öroninflamation? Nej.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Evil eye

Evil Cat

Evil katt!

2010-01-15 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0