Happy Yet?

My horse Happy yet, is happy yet.
haha.. öh?

Jojustja godmorgon jag vaknade för 2timmar sen kul! nej.
Men strax ska jag till stallet till Happy! Eller som jag kallar honom. sötz. aldrig kallat honom de.
Skulle egentligen ridit men nejnej det måste ju bli 17- ute.
Åhh jobbigt nu när vägarna börjar bli fina så man kan trava och galoppa!
Vi har tyvärr inge ridhus där han står men dom ska börja bygga ett! Vet inte när eller något men ah.
Men iaf nu blev det ju inte av att rida så då ska jag bara åka dit och pyssla och mysa lite!
Det e faktiskt också kul. tro det eller ej.
Imorgon skulle jag också ridit men det ska bli 20- då hörde jag..

Lite tummar till Happy Yet!

 Han finnns alltid när man e ledsen eller mår dåligt. Han säger inget men man märker att han lyssnar. 
 Han e sååååå gullig när han pussas!
 Han e världens vackraste häst! Han e verkligen sjukt fin för sin ålder.

    Han är en väldigt kaxig häst! han ska alltid ha som han vill ( vilket han inte får)
    Han blir skitsur när man inte varit där på jätte länge. Då vänder han rumpan mot en och man får ingen puss.
   Han är rädd för exakt allting. är man ute och rider så får man alltid hålla i sig extra hårt! Han blir tillochmed rädd för sitt eget bajs ..



 



ja. jag vet att hans täcke är trasigt men det är bara för att det är en häst i hagen som är elak mot hästarna och dom som äger stallet vägrar buta plats på hästarna -.-
nytt täcke varje vecka(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0