Candyman!

hmhmhmhmh....
Hejsan allla små guullungar!
Idag har väll jag icke gjort så mkt.. HAHA kul.
Skola som vanligt, det sög? I ett sugrör
Först hade jag svengelska men jag käka frulle och snacka på den lilla lektionen..
Sen avre dags för hemkunskap! Då håller vi på och inreder en lägenhet så ja.. för 20 000:- ska vi köpa möbler och ALLT då menar jag. ALLT som en lägenhet behöver förutom mat, fönster och sånt!
Lunch sen och det blev lasagne..gott. nä.
Vi gick över till matematik sedan men jag satt och sjöng hela lektionen! vilket behövs nu när jag ska bli IDOL 2010.
Sedan hade vi no! och vi gjorde aslätta frågor.
Sist men inte kortast var det slöjd! och nu har jag bestämt hur min balklänning ska se ut, rosa självklart.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och halvsov.. okej jag somnade.
Men senare på kvällen så gick jag till Nino där Jocke, jocke och Emil var.
Vi kollade på någon film och satt vid datan och gjort bara allmänt allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0