JJ dag!

Idag har jag vart med Jennifer som jag inte vart med på så sjukt länge haha!
Vi åkte först in till stan för vi tänkte äta någonstans men ville inte till något ställe där man vart så vi åkte till söder men hittade inget så det blev på drottninggatan(Y) Blev en varsin ceasarsallad som vanligt.
Efter vi suttit där i säkert över en timme så började vi leta efter ett cafe ( ja. vi e tjockisar.) Men det var för varmt inne i gallerian för en latte och för kallt ute för en glass, så vi satte oss ute och drack latte/te! smart vaaa?
Efter det så gick Jennifers brillor sönder! så vi åkte för att hitta nya och då hittade jag även mitt drömpar! mjau på det assoooo...!!!

Jennifer!


min sallad ;D


fika efter! (Y)


ERKÄNN FINA!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

säääxii bild ;D glajjorNa hittar vi imorn!! :D<3

2010-04-07 @ 23:27:56
URL: http://jenniiffeerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0