Gymnasium.

tänkte bara berätta lite om vilka gymnasium jag kommit in på/inte kommit in på!
skriver i ordning hur jag lagt till;

1. Bobergymnasiet(?) aware: KOM INTE IN!
2. Arlandagymnasiet - risk och räddning : KOM IN!
3. Cybergymnasiet - sam/ekonomi: KOM IN!
4. Mikaelelias teoretiska: sam/ekonomi: KOM INTE IN!
5. Jensen västra - barn och fritid: KOM IN!

Jag ska ju ändra lite och ta bort dom jag inte kom in på!
Den nya listan kommer se ut såhär;

1. Realgymnasiet - naturbruk/hästhållning
2. Arlandagymnasiet - risk och räddning
5. Jensen västra - barn och fritid

Erkänn att den ser naaajs ut haha!
men vet redan att jag kommer komma in på mitt första så det e ju skitbra! nackdel är att det ligger i uppsala mend et e ju bara att ta upptåget som sagt så ja haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0