Igår:

Igår så fyllde ju Jennifer år, så jag åkte hem till henne efter min prao!
När jag vänta på bussen så satt det 3 blatte tjejer breve mig, dom var kanske 13-14. Dom snacka typ arabiska eller något och helt plötsligt så vände sig alla och titta på mig! jag bah WTF!?!?!
Men när jag kom till jennifer, typ 9.. så gick hon och mötte mig vid bussen. Alla bilar som åkte förbi måste tyckt att jag var hela poff! gick och hoppade och skrek! ;)
När vi kom hem till Jennifer så hämtade vi cola och chips och gick sedan upp på hennes rum...
Där fick hon sin present av mig. Hon fick en tuggummumaskin :$ den andra presenten får hon sen!
Vi är ju så blonda så vi stoppade in en enkrona i den.. men maskinen snodde den! då pajja hela skiten..
Men sen så blev det moooovietajm!!
Först såg vi Barnhemmet, den var inte så läskig.. nog bara för stunden! ska jag säga som satt med en kudde framför mig hela tiden..
Efter det så såg vi Dumpad. HAHA ganska rolig faktiskt.. eller ja..
Efter det så såg vi lite på The perfect man. Den var sådär..
Vi blev trötta och stängde av. släckte, och då säger båda att vi itne är trötta. Så vi tänder lampan och tar fram alla skolkataloger! Sen börja vi snacka om killar mitt i allt! och det verkade aldrig ta slut. Tillslut blev klockan 4! då släckte vi lampan och sov! :)
Jätte rolig dag verkligen!!


Hennes present! :) och pengen som fastnade..


Jag försöker få ut enkronan!


HAHAHAHA vi skulle visa hur vi såg ut medans vi kolla på skräckisen!! men Jennifer fickc värsta lääskiga ögonen!!:o


såja..:)


Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

din tuggummimaskin? :D

2009-11-08 @ 06:10:05
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0