god morgon! ;)

Puuh, klockan är 2 snart ju!? Och jag vaknade nyss..
Gick och la mig kanske 3,halv4.. då drog alla.. så tråkiga -.-
Fattar fortfarande inte varför alla går och lägger sig så tidigt! När jag vill vara uppe hela natten så vill ingen annan det verkar det som..
Idag blir det städdag! ska gå igenom mina kläder också. Hatar verkligen de, för vill inte slänga något men jag har kläder som jag aldrig använder..
Imorrn är det ju att gå och jobba! så får väll ta óch sova tidigt idag kanske? Hoppas bara jag är trött :)

och.. nej! jag har inte handen mellan bena! -.-

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson-fanblogg

Kolla in min Robert Pattinson fan blogg! :D

2009-11-08 @ 19:43:21
URL: http://robness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0