OM IGÅR!!!

kom hem runt 12 inatt så kunde inte blogga.

Men jag gick iaf dit på middag, skiitttkuul att det blev korv till middag. jag som inte äter korv..
Aja, sen efter det och jag snackat lite med dom så åkte jag och Gita till stallet, och vi snackade ut om lite saker varför jag nt fortsatte men ahh det gick aaawsome!
Vi borstade bara och gosade med sötsaken och sen så åkte vi hem, men då åkte jag med pappa och kollade när pappa speöade hockey! Dom förlorade stort men gaaah vad dom är roliga HAHA!! alltid dom och ska bråka med alla och kaxa.
Men mitt i allt fick jag tråkigt så jag gick till Mc Donalds och köpte latte, det var sjuuukt läskigt! För vi var i husby haha...


Men nu ska jag dra och träna!:) kommer hem till 9 typ


Bilder från igår:

Dålig bild på lillebror Emil!


Fina Happy <3


Pappa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0